Followers

Tuesday, February 16, 2010

Buang dan Bakar Bayi? Kenapa Tak Bakar Diri Kau Sekali Wahai Pendosa??


Bayi Di bakar. Bayi dibakar. .Dekat mana otak kau? Cuma mahu dan tahu bersedap-sedapan, menghasilkan bayi yang tak kau inginikan.

Buntu? Malu? Takut? Alasan itu buat kau tergamak buang bayi comel itu. Tak cukup dengan itu, kau bakar pulak bayi yang tidak berdosa itu untuk menghapuskan bukti kononnya. Tak ada perasaan ke kau?

Kasihan..kasihan bayi itu.. Kasihan kerana mendapat Ibu - bapa yang sangat #$#&^%$#@ perangainya. Buat si bayi malang, Al-Fatihah untukmu.. Syurga pasti untukmu.. Buat manusia yang sangat zalim itu, sila tunggu nanti balasan api neraka jahanam!

18 comments:

Nabiel said...

huhuhuhu~
tgu la bayi tuh akn dtg menuntut pda mak bpaknye nti!

e p i x ____ said...

ada berita full tak?
nak baca

Qisha said...

kesiannya..tergamak dia diperlakukan begitu:(

Durratul said...

mmg xda otak..ada jgk bc dlm paper..geram btol..kesian bayi tue cb bygkan diri kita yg dibakar mcm tue..Ya Allah seksanya dia sblm mati...nauzubillah..

Apple Tan said...

omg...i rasa cam nk nangis jer tgk baby nie...siannyer dia...ntah apa dosa baby tuh sampai dibakar camtuh....kejam!

:(

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

binatg pun tahu syg anak.

shaneenpelangi said...

kesiannya..memang tak berhati perot tol manusia tuh...

bencisedihbenci :'(

hazman aka species1980 said...

Apabila manusia tak guna akal untuk bertindak.... pasti tindakan merosakkan...

mytafa said...

takut lak gambor nie....errrkkk

Hanafana said...

Salam..
Masyaallah.
setan bertopengkan manusia!
Kejam!

Hami Asraff said...

salam. memang manusia makin hari makin rakus. inilah tanda akhir zaman.

Emmet Muhamad said...

kes-kes buang bayi ni entah la ape nak cakap, ni lepas valentine ni, tunggulah 9bulan lagi, ade la bayi kena buang lagi, tgk la xpercaya

Zack said...

mereka kan kebal..amalan dah kukuh..tu yg berani wat mcm tu..sampah masyarakat!!!

timhar said...

geram tul aku.. asyik2 menzalimi baby ja kebelakangan nih..
aku tak tau laa apa jadi dgn masyakarat kita nih.. apa da jadik??

SkreMpes! said...

Sabar, yg berlaku tu adalah ketentuan, utk Dia menduga hambanya. Sabar.

jajarina said...

ish, sayu hati tgk pic ni..
bce crite2 mcm ni boleh wat air mata menitis.. huhu

Miz Strawberry said...

sakit nyer mata aq lihat mayat bayi diperlakukan sdmikian.apa dosa mereka??? susah sgt ker nak jga bayi tuh??? kalo x nak serah jer pda org yg nak bayi,@ bg jer kat ak yatim...tp korang mmg x da bperikemanusiaan langsung...buat nak tp tanggung x nak plak....mmg diorang nih jnis mnusia berhati binatang....

Anonymous said...

tak berperi kemanusiaan pd mereke-mereka yg telibt. sebagai manusia yg ada otak kita kena sama 2 pikir cara untk mengatasi masalah ini dari terus menular bukan menunding jari kepada kita sesama sendiri. punca dari kita dan kitalah harus mencari penyelesaiannya,,,, allah lah tmpt kita bermohon................

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails