Followers

Thursday, February 18, 2010

Happy Birthday To Me =)


Selamat hari lahir yang ke 23 tahun aku wish untuk diri aku sendiri. Semoga hari-hari mendatang penuh dengan kegembiraan, kebahagian, ketenangan, dan di murahkan rezeki oleh-Nya. Tak lupa juga semoga berat badan semakin turun dengan jayanya =)

Macam - macam ucapan yang aku dapat dari kawan-kawan. Terima kasih korang, sayang korang semua. Rata-rata wish dan tanya bila boleh makan nasi minyak aku. Alaa korang setakat nasi minyak, meh la datang jb aku masakkan.. =)



Ni lagi dasyat, kahwin tak lagi, anak pun comfirm tak de lagi, tetiba suro cepat-cepat timang cucu..huhu

~ Senyum sokmo hari ni walaupun usia dah meningkat lagi ~


21 comments:

tujuhhariseminggu said...

happy bday... :p

iedaLUVsham said...

epy beteday aini :) nak dtg jb lah, leh jumpa aini, jb kat ne?

hatta said...

happy birthday erk..

JAI said...

Laa - Aquarius kerr?? Selamat belated besday wehh mokcik..hehehe..sama bulan weh harijadi kiter...

kebayan said...

happy birthday

kebayan said...

happy birthday

farhana ghafar said...

eppy birthday kak! moga panjang umur murah rezeki :)

monica said...

happy birthday..:)

ila-ali said...

Happy besday to aini nor. Wah dah besaq da anak omak dia ni...tapi still muda lagi...many years to go, and many achievement to grap. Dun waste yr time.

Kawen, kalau ada jodoh tak kemana...
25 tahun just nice!!Tapi klu sampai cepat jgn ditolak pulaks..he3x

zella said...

happy birthday to u...
happy birtday to u...
happy birthday to aini...
happy birthday to u...

rupenyer kite bdua lahir bulan yg same heheh ;)

Farah Annysa said...

happy birthday aini.. zura dah kawen. aini bile lak. hehe..

Aini said...

Haha.. terima kasih kawan2 blogger semua.. =)

Mr Kamikaze said...

selamat hari jadi!!!

Redbloodsnow said...

ooo...23 dah ea. muda 3 taun dr kak zie...hehehe. happy buffday dear :)

dayah aziz said...

hapi bsday to u..
may ALLAH bless u..
muga segala nya menjadi lebe bagus di hadapan.......=p

wawan said...

happy birthday ye? =)

fiza said...

happy birthday ^_^

Aini said...

terima kasih sume.. korang memang best =)

Nabiel said...

slmt myambut ulang tahun ke-23?
hehehe..
smoga pnjg umo dn dmurahkn rezki~

Salmia said...

selamat ulang tahun

ShaiRA HaIFA said...

hpy belated brdy..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails