Followers

Thursday, February 18, 2010

Apa Ku Mahu Pada Hari Lahir Ini

Masa zaman sekolah dulu, time birthday mesti dapat banyak hadiah... Sekarang? Yang adoooo.. =( Hari ni sempena hari lahir yang ke 23 aku hari ni... aku nak... aku nak.. aku nak...

Chocolate with bear... <-- Sweetnye tapi bukan untuk aku, berangan je boleh.. White roses..... <--- Gila suci, suka! tapi bukan juga.. =)
Chocolate Strawberry dari secret recipe... <--- Kek kegemaran tapi juga bukan.

Tapi hari ini aku mahu ini.. mahu yang ini.. yang menggoda selera ini..........

Nasi panas...

Dengan telur masin

Berserta sambal belacan yang umph....

Makan pulak berkuahkan sayur kobis tumis air....

Perghhhh.. simple tapi gila sedap.. tak sabar nak balik rumah makan nasi panas + telur masin + sambal belacan + kubis masak air. Perut berkeroncong dan membayangkan macam-macam makanan menggoda selera =)

p/s : Gambar kredit kpd Che Mid dan En Google =)

11 comments:

sah90 said...
This comment has been removed by the author.
Aishot said...

makan nasi+telur goreng+kicap pon dah sodap

Unknown said...

wargh...tertekan saya tengok sambal belacan...hak2

Eye_nee said...

Akk Nak join dua kaki bleh tak....bernapsu napsi betul la akhir2 ni pasal makanan....tak leh jadik ni....

Cik Lily Putih said...

sedapnya lauk! especially sambal belacan tuh..

Anonymous said...

oh...tidak......sedapnyer...terutama sambal 2....

Cik Norfa said...

semua makanan di atas sangat berselera..
takleh tahan..nasipanas..telur asin...itu kalu goreng ikanbilis buh bawang ngn cili...pergh...!! layan weyh...

Adziim said...

telur masin lau dpt mkn ngan nasi kerabu sedap.

zella y said...

sambal belacan...
simple tp dh brape kali buat
rs nya lain2...
heheheh

Shahrin Zaidy Ahmad said...

atooiii... kek... sheeedddappp... nyum nyum nyum

Anonymous said...

hppy blate bday sis aini.. hehehe.. :D

*telur asin favorite ku! grrr.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails