Followers

Friday, February 12, 2010

Peragut Terkencing Dengar Tembakan


KUALA LUMPUR: Gara-gara ketakutan, seorang peragut terkencing dalam seluar sebaik terdengar tembakan amaran dilepaskan anggota polis ketika dia cuba meloloskan diri selepas menyamun mangsa, semalam.


Difahamkan, suspek terpaksa berlari untuk menyelamatkan diri kerana ditinggalkan rakannya yang menyedari kehadiran pihak berkuasa di kawasan berkenaan.

Dalam kejadian kira-kira jam 6 petang di Jalan Kepong di sini, suspek bukan saja cuba menyamun seorang wanita berusia lewat 20-an, malah turut memukul mangsa menggunakan topi keledar.

Namun, nasib suspek menjadi malang apabila rakannya yang menunggu di atas motosikal berhampiran kawasan berkenaan memecut meninggalkannya sebaik menyedari kehadiran dua anggota polis.

Menurut sumber, suspek yang panik melarikan diri kira-kira 50 meter, namun dikepung anggota polis terbabit yang menerima bantuan orang ramai.

“Akibat terdesak, suspek terjun dalam longkang kira-kira setinggi lima meter,” katanya.

Puas hati aku baca berita kat metro hari ni. Padan muka kau peragut! Sampai terkencing-kencing kau takot yek. Sebelum tu punye la berani meragut, siap hentak perempuan tu dengan topi keledar. Ee..geram pulak aku ngan orang cam ni. Padan muka.. Bwueeeeeeeek!!!! Menyampah i.

12 comments:

Azah said...

haha..
serves him right..
nape x terberak terus?

BeaN MorENo said...

macam mana [ergaut penakut...hakhak222 pelik...

Mohd Nasri Md. Nasir said...

haha..trkencing..
snggup trjun dlm longkang..

Aujinz said...

lenkali tembak jer terus...

jalannnn...

duk dalam penjara..duit sape nak tanggung diorang???...

duit aku jugakkkkk...

Eye_nee said...

PadaNNNNNNNN MukAAAAAAA.....penakut sebenarnya...hahaha....

sI tEDI said...

ha ha ha ha.. 1st time kot meragut.. ekekekke

e.l.i.s.s.m.i.e said...

siap terkencing tu.alahai..
donea skang mcm2..

Ms.Independant said...

Hahahaha.
padan muka!
mesti tak brani wat dh pasni!

:D

Qisha said...

tiada ayat lain selain "padan muka"

cik syazni said...

teringat lak cerita rompakan kabinet..haha

shazlea shayla @ maria said...

padan muke die..patutnye kasi kerat..opps terlebeyh sudah..eheheh

zella said...

padan muka..brani wat..takut plak nk tanggung...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails