Followers

Wednesday, February 17, 2010

Maaf, Blog Anda Terpaksa Saya Jauhi Untuk Beberapa Ketika

Kerana apa? Kerana adanya elemen-elemen kurang menyenangkan hatiku di dalam entri terbaru anda. Entri pasal ape? Entri lucah? Politik yang keji dengan makian dan kutuk mengutuk? Entri dengan makanan menggiurkan? Oh tidak.. bukan kerana itu.. Semua itu masih boleh aku tahan lagi.

Tapi kerana entri yang mengandungi unsur kengerian, kegelian yang melampau. Untuk pengetahuan semua, penulis blog ini bukan seorang yang penakut, dia cuma seriau yang melampau terhadap perkara-perkara ngeri yang 18SG begitu. Dia juga mabok darah. Oleh itu sila jauhkan dirinya daripada entri - entri yang super geli itu.

Cukup sekali terkena dengan entri pasal payudara berulat yang tak sengaja aku terlihat hari itu. Cukup! cukup! cukup! Jangan seksa hati dan naluri ku lagi.. Sebulan gamaknya aku berusaha mengeluarkan gambar ngeri itu dari kepala otak ni. Bayangkan la, sampai tengok sirap selasih pun geli dan terbayang gambar ulat tuh.... Adoiii!! Tak nak cakap lagi.. Sumpah takot.. Ops silap, sumpah ngeri okeh.. =)

p/s : Mintak maaf bebanyak yek.. Nanti esok lusa akan ku terjah blog kamu lagi jika entri geli itu dah tak kelihatan di muka hadapan. =)

19 comments:

Unknown said...

yang .. kite pun same .. pas tengok pic breast ada ulat tuh nak tido pun sampe termimpi2.. seminggu pun teringat lagi ooo.. scaryyy..

ZACK ENTRY said...

sy tak mungkin mnjauhi cik aini..=)

Aini said...

Lana : geli gila tau entri yg berulat tu.. ada member, tgok lubang2 kat shower pun teringat entri tuh..huh

ZE : mari-mari.. singgah selalo.. =)

::cdot the dot:: said...

ye lo ni, aku rasa mcm ulat tuh kat tek aku jek..aduyaiiiii...

enyheartsdiamond said...

geli sgt ..wekssss

Unknown said...

Salam...

cam pelik je...

owner blog tulis pasal ni

http://ceriteras.blogspot.com/2010/02/boleh-tidak-kau-kawal-nafsu-itu.html

tak geli pulak ek??

ada gak darah kat situ...
Just curious =]

Kancilbiru said...

mmg pun..takut terjadi pada tetek sendirii...oucchh...

Aini said...

Kimi : Ape yg nak geli pada entri baby2 malang tu? Cuma perasaan kasihan yg ada walaupun sedikit ngeri.... tapi kalo entri pasal ulat pada breast 2 mmg serius geli & ngeri.

enyheartsdiamond & cdot & kancilbiru: Kite kaum pompuan ni je ke yg ngeri dgan entri berulat tu? huhu..

Qisha said...

saya pun ngeri tengok gambar tu..teringat2..

zella y said...

aiyoh...pic tu mmg menggelikan!!
berdiri bulu roma tgk pic tu..

AJ said...

entry siapa tu?nasib baik tak tgk

Nadiene said...

aku lgiiiiiiiiiiiiiiii geli nak bace...

Nia said...

Salam kenal Cik Aini,

Senasib la pulak, saya pun lama nak bagi lupa benda yg geli tahap gaban tu. iee,..tulis ni pun naik bulu roma. Tapi dgrnya, tu bukan betul2 terjadi, org edit2 gambar aje. Tak sure pulak kt website mana yg ada sebut psl tu.

Isteri kepada Suami said...

Haaaa???? yeke? husih....seramnye pic tuh....takut-takut...haih~~ tapi blog sofia xde citer macam tuh...sebab sofia pun geli benda-enda camtuh..

regards,
Triplesmiley

Anonymous said...

yg payudara berulat tu mcm tipu jep.. saje nk wt owg takut.. wekkk!

hanie said...

yg berlubang2 tu ke..?
sumpah geli!

Redbloodsnow said...

haaa...same ah ngan kak zie. sape² kuarkan post gitu²..kompom akak x pi bace post ttg tuh but akan bertandang utk bace new update yg xde unsur² gitu²..hehe

Unknown said...

sebab tu saya suka letak gamba yg cantek² je kat blog saya.. takut menganggu emosi pembaca..hehehe

Lekir said...

kauorang tu pompuan.. aku yang jantan nipun semalam teringat menda tu.. terpaksa baca surah-surah tertentu untuk kawal diri...

cuma tenangkan diri.. anggap gambar tu hasil drp ukiran photoshop..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails