Followers

Wednesday, February 10, 2010

Buah Tangan Dari Bos

Happy. =) Seminggu bos ke China. Balik Malaysia bawa buah tangan untuk staff - staff nye. Sahaye dapat gelang jed yang cantik. Happy =) Terima kasih daun keladi ya bos, pergi lagi beli la lagi.. =)

Cantek

Bersinar -sinar


Suka =)

Sekian terima kasih.. Tata. =)

13 comments:

zella said...

wah bersinar2....
pandai la boss u pilih...

mancai said...

salam singgah, peh baik tul bos....bila la bos aku nak kasi buah2 tangan erk...

fiza said...

Best nya klo dpt bos mcm nih (^_^)

Didi Nadhirah said...

ermm
apa la bos ni nak pi..pi je la nak beli2 kat staf wat apa(jeles hahaha)

cik.aya said...

nk bos cmtuh jgk :)

btw.mrsm pendang.npe eyh?cmner tawu kite mrsm?

Aini said...

Didi : Sila jangan jeles ye kamu =)

aya : tuh kain cekelat posing kat gmbar tu membuktikan u stdnt mrsm.

fiza, mancai & zila : bos memang best. =)

miss izan said...

wah,untung nya dapat bos ini macam ;)

paan said...

wah , buah tangan import.....

JAI said...

wahh..dapat jade...lip lap lip lap lah tangan aini..hehe

sI tEDI said...

mintakkan kat bos satu untuk aku peliss

Kancilbiru said...

wahhh best nya...untung bos pemurah cenggitu...

Kancilbiru said...

wahhh best nya...untung bos pemurah cenggitu...

ila-ali said...

bestnyer...cantik gelang tu!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails