Followers

Friday, February 5, 2010

Penawar Untuk Menghapuskan Kesan Entri Paling Geli Semalam

Video kat bawah ni telah berjaya membuatkan aku semakin lupa dengan gambar yang sangat menggelikan dalam ENTRI YANG PALING GELI pernah aku baca seumur hidup semalam. Gila geli dan ngeri sampai terbayang-bayang sentiasa. Entri tu memang berjaya buat ramai perempuan yang baca semalam jadi seriau dan terbayang sentiasa.

Bila cerita pasal tu je macam histeria aku menjerit. Memang siyes geli. Tak nak cakap lagi. Jangan tanya aku weh entri tu pasal ape. Aku dah bersusah payah cuba luputkan dari ingatan aku ni. Tak mahu ingat lagi. Kalau nak tau jugak sila google ENTRI PALING GELI itu. Aku tak sangup nak carikan dan tengok sekali lagi. Fullstop.


Kepada wanita-wanita yang masih dalam kegelian dan seriau, sila layan video di bawah untuk menghilangkan seriau itu. Sekian.


13 comments:

Unknown said...

Nak join menari !!!

myQza said...

entry apalah yg geli sgt tu

F I T said...

ish tak tido malam kang hahaha

ila-ali said...

lawak!

avid said...

kenapa? kenapa mesti post video ni? x beselera nak lunch dah..

adiwarnatasya said...

Mak aiii:)

ami auni n auji said...

ni geli gak.. euwww

Anonymous said...

entry per yg geli sangat tu? aha.. rasa agi geli tengok video niey.. hahaha..

yonna said...

ya allah.serasa nak muntah di pagi hari! AHHAHHA tak senonoh betul pakaian. menggelikan! kalau hot takpa jugak

asteroid said...

ekeke, ini mmg kelawar la awk, suke tgk

Miss Ekin said...

baca entry nie teringat ade org tag kt fb gamba breast pompuan 2 mcm da bekulat berulat kt nipple die.. perghh smpai skg tbayang2 sgt geli. di kaa nie pn bulu roma meremang.. tringat wekkk...

Aini said...

yea miss ekin gambar tu la yang wat sy geli teramat! Geli geli geli geli gelimat.

Herbalife Coach Fatin Syahirah said...

geli mat mat mat. tak paham kenapa mamat tu asyik nak londehkan die punye towel. ahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails