Followers

Friday, February 12, 2010

Setelah Aku Di Tag =)

Salam Aini:) Anda di tag!!! - Dari Adiwarnatasya
Oleh kerana telah di tag, jadi harus la kiranya aku menjawab soalan-soalan berikut :

1. Adakah anda rasa anda hot?
Tidak sama sekali. Menggigil sejuk dalam opis.

2. Upload gambar kegemaran anda.

3. Cerita pasal gambar.
Ni kain pasang untuk buat kebaya cantik gila. Nak beli tapi dah habis stok. Tak dapat beli, jadi tengok gambar je la puas-puas. =(

4. BIla kali terakhir anda makan pizza.
2 bulan lepas dengan adik-adik.

5. Lagu terakhir di dengar.
Wondergirl lagu nobody. Suke =)

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
Mengunyah gula-gula

7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama?
Mont <-- Mmber skolah beri. Menci!!!

8. Tag lagi 6 orang.

Didi - http://sophiealyssa.blogspot.com/
Great Teacher Onizuka - http://eyriqazz.blogspot.com/
Zack Zukhairi - http://zackzukhairi.blogspot.com/
AzahAmin - http://www.azahamin.com/
Aina Chika - http://www.sweetaina.blogspot.com/
Miss Lolly - http://lollylurveff.blogspot.com

9. Siapakah orang no 1 dalam senarai itu?
Anak kepada makcik Rohani =)

10. Kata sesuatu pada orang no 5.
Awak chantek la..

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
Yukiko. Dalam Kayalan sahaje.

12. Bagaimana dengan orang No. 4?
Follower terbaru blog ini.

13. Pesanan kepada orang No. 6?
Anda telah di tag miss lolly.. =)

14. Apa kelebihan yang anda nampak pada orang No 2 ni?
Banyak beri info kat blog die. =)

3 comments:

Didi Nadhirah said...

u salah letak ni..i patut org yang kelima tu

sI tEDI said...

aku pemalas banyak nak jwb tag!

Aini said...

nak ek didi.. Ala next tag la yek..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails