Followers

Saturday, July 17, 2010

Hei Hari Ni Aku Buat Driver Teksi Kaya!

Pergi kerja tadi ada hal kat rumah, banyak sangat baby buat aku malas-malas nak pergi kerja. So terlambat lah bersiap. Keluar kul 9 pagi. Naik bas comfirm tak sempat, jadi terpaksa tahan teksi dan menabur wang berkali ganda tambang bas.

Balik kerja pulak baru perasan dalam beg cuma ada sekeping duit RM50. Agak-agak kalau aku tahan bas pastu tunjuk duit 50 hinggit ni untuk bayar tambang RM 1.30 mau kena sepak dari pintu belakang bas. (Perhatian, pakcik bas sangat alergik dengan duit besar!)

Jadi naik teksi lagik! Ye kalau hari hari aku macam ni, kayalah pakcik teksi, makan pasir la aku kan... Hebat. Amalkan selalu.

4 comments:

iQBaL HaSBuLLaH said...

skali skala apa nak salahnya kan??
xkan kita ja nak kaya,diorg pon nak kaya..hahahahhaa..

ZACK ENTRY said...

baiknyee cik aini..=P

kodok hijau the ghost writer said...

lepas tu apa berlaku.. adakah pemandu teksi itu tersenyum manis sebab dapat duit tersebut..sembunglah balik citer tu

s4m said...

kalo mmg pemurah xpe..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails