Followers

Tuesday, July 27, 2010

Hot FM Panggilan Masyuk Yang Tak Masyuk Masyuk


Jahat gila aku. Suka benor bila penghantar sms bertuah hot fm panggilan masyuk tu salah sebut lagu, salah sebut penyanyi dan ape sahajelah yg membuatkan mereka tidak masyuk...haha.. Gila jahat....

Bajet lepas tu konon-konon cerah sket la peluang aku plak nak menang..haha. Haish.. Niat tak baik ko ni aini, pasal tu la tak pernah dapat jadi penghantar sms bertuah apetah lagik nak menang panggilan masyuk tu...huhu.

Eh ade sape-sape kat sini yang pernah menang hot fm masyuk tak? Share la tips..huhu...

p/s : Bencik! Habis kredit i...huuuuuuuuuu



8 comments:

Kancilbiru said...

sebelum nak dapat duit masyuk tu, kena la habiskan duit sendiri secara masyuk dulu..ekekeke..takpa usaha tanpa jemu pasti bjaya..:)

Miss Izah Mohamed said...

mmg pon.. stress gk bile dorang dpt call tp xreti nk gunakan peluang tu..
bg org yg ready laa klu gituh.. ahaha

fiD said...

erkkk.... benda tu biasa nya jgn berharap, heee

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

hanye org2 yang bertuah je yang dapat panggilan tu...huhu..saye tak pernah cube pon..tapi kalau dapat,...alangkah bahagianye...hehe

kodok hijau the ghost writer said...

kawin lah dulu ada hadiah istimewa kodok akan bagi ..

NeenaAnuar said...

akak tak penah try punn... :D

ataicha said...

panggilan masyuk tu x pernah laa..
tp x salah mencuba kan?

LIP (^_^) said...

aini..good luck for the next time yek...hihi
dah kaya jenguk2 lah i punya kedai nih

http://veil-ungu.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails