Followers

Thursday, July 29, 2010

Tiba- Tiba Aku Rasa.........

  1. Nak tukar banner blog.. Gambar banner walaupun comel tapi tak sopan. Tak elok untuk kanak-kanak berusia 12 tahun ke bawah. Cekcii dan sosial. Mungkin lepas ni 3 gadis itu akan bertudung dan pakai baju cukup kain, tak ade nampak pusat, tunjuk badan bagai lagi.

  2. Nak bisnes online makanan comel-comel. Benda yang aku reti dan suka buat la. Contoh makanan comel-comel ialah kek choclate moist, kek batik, Blueberry Cheese tart (dah reti..oyehhh) dan cupcakes ( baru nak blajar decorate..hah)

  3. Nak cat bilik warna pink.. Mood raya kan.. Dah berangan ni. Dinding pink, pastu suro mak buatkan langsir warna putih... Uhh suwitnyee.. Nasib baek mak sendirik tukang jahit, tempah langsir lambat-lambat pun bleh.. Eh tempah ke? Bila ko pandai bayar upah jahit mak?
Hurmm.. tiba-tiba je aku rasa ni.. Lepas penat otak berpikir buat kerja tadi, aku pndang dinding office yang purple ini pastu terus tiba-tiba aku terasa dan terpikir 3 perkara di atas ini... Eh best ek, kalo petik jari jek terus jadik... ketik! ketik! ketik! BERTUKAR!!!!!!!!

3 comments:

kodok hijau the ghost writer said...

nak apa laghi.. hahahaha :)

kodok ada teko aladdin nak pinjam tak??

saya_arief said...

kami boleh tolong cat kan..
haha..
:D

Zaharah said...

uit pink kaler fav. tu org tu :)
balance cat bg ciket eh ..heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails