Followers

Wednesday, July 7, 2010

Nur Aina Najihah Anak Sepupu Nur Aini - Aina Aini Sama Comel kan.. =)

Antara sebab yang buat aku suka balik kampung dan berkumpul dengan sepupu-sepupu aku adalah kerana kemunculan mahluk-mahkluk kecit yang comel kat bawah ni la. Gegirl yang kat bawah ni Nur Aina Najihah. Comel kan dia? Saje aku nak tepek gambar dia banyak-banyak sebab aku geram ngan mata bulat dia tu.. =)

Ni masa dia kecik sket, rambut pun nipis je lagi...Tapi gila comel!

Ini gambar hari sabtu hari tu. Baru bangun tidor, nanges2, aku sumbat dalam kotak, baru tak nanges =)

Ni kat rumah atok hari ahad lepas. Baru lepas berjoget hanyun-hayun kepala sambil dengar lagu dekat handphone tu. U rock la Aina! Yeahhhhh


Comel kan aina.. Macam makcik dia aini... Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu =)

p/s : Aku ngeri la baca tajuk entri kat bawah ni, tu yang cecepat buat entri baru ni..huhu

9 comments:

..nOj.. said...

kemain bulat mata dia. bijik mata itam pun beso. mesti pandai bebeso ni nanti

ZACK ENTRY said...

memang comel macam makcik dia..=)

Aina Debby said...

Tak sangka nama aq ni glamour yah...cuma yg beza nama aq Nur Aina Najeehah...

Suhana Shahril said...

Tomei!

sI tEDI said...

rumah aku a da 2 orang tapi macam 20 org :))

tapi satu mata bulat satu mata sepet. ha ha ha

kodok hijau the ghost writer said...

tomeinya macam .. muka anak saya dengan nursuhada tv3 hahahaha

nota tapak kaki: kodok dah buat banner awak kat belog kodok

NeenaAnuar said...

alololo.. tomeyy sungguuh! ;)

Aini said...

en kodok, terima kasih daun keladi =)

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. boleh lak ngeri ngn entry kat bawah tu. hihi =P

emm.. rasanya aina lg kiut. lalala~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails