Followers

Thursday, July 22, 2010

Kris Dayanti Bercium Depan Wartawan - Dah Kenapa?


Dulu Kris Dayanti @ KD niberia kata tak ada apa-apa. Sekarang siap bercium depan wartawan. Siap ulang buat demo sekali lagi depan wartawan. Ish.. Ish.. Ish.. Baca keratan berita ni..

"JAKARTA: Ketika menafikan hubungan cintanya dengan ahli perniagaan Raul Lemos, penyanyi kontroversi Indonesia, Krisdayanti atau KD tanpa segan silu mahu bercium dengan lelaki itu di depan khalayak.

Ciuman mesra KD dengan Raul berlaku ketika mereka menghadiri sidang media di Radio Dalam, Jakarta Selatan, Rabu. Pada ketika itu Raul sedikitt emosi ketika memperkatakan mengenai dirinya di sebuah tabloid hiburan.

Portal Inilah.Com melaporkan, ketika melihat aksi Raul yang sedikit emosi itu, KD dengan manjanya cuba mencubit pipi lelaki itu sambil memberi ciuman ke bibirnya.

Wartawan dan jurugambar yang hadir pada majlis tersebut menjadi terkejut lalu meminta kedua-dua pasangan tersebut mengulangi aksi berkenaan.

Bagaimanapun tanpa perasaan malu, KD terus menarik wajah Raul untuk menciumnya semula."

Berita penuh di sini sumber mStar Online


12 comments:

sujairi said...

bila diri dikuasai oleh nafsu semata2 semuanya jadi indah..

meimei said...

terok betol..haihh

pilotHans said...

sempoi, xyah nak cover2 up lagi..haha....ternganga sume...

mekchu said...

macam2..

ZACK ENTRY said...

uit!mcmtu plak??

ieQa sWetLuv said...

uishh..agaknye diorg da bese kot ish3

kodok hijau the ghost writer said...

kat mesia pon lebih kurang jer..


tq kerana simpati..tima kasih kerana marah jugak

Faizal The Newscaster said...

bughok perangai! teruklah KD

kak ina kl said...

cakap berbelit-belit..ala artiskan..apa nak hairan.

NeenaAnuar said...

sengal lah depa nie!

Anonymous said...

bodoh.. da la tua.. curang penipu pula tu.. memang laknat la ko KD...

blackrosehunter said...

org indon..biasa la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails