Followers

Thursday, July 1, 2010

KFC Toasted Pocketful - Ini Bukan Iklan, Cuma Tayangan Gambar Mengiurkan Sahaje =)

Nyum-nyum... Balik keje nak ke kfc sambar KFC Toasted Pocketful! Sodap. Hari tu kat Angsana duk tengok mai makan sodap bebonar gayanye... hehe. Kepada yang berpuasa hari ni, mintak maap kerana saya menyiarkan gambar yang menggiurkan di petang hari begini =)

8 comments:

Qarl said...

dh try last week

best sbb byk jagung!

ShaZlan said...

ish ish ish...
sedapnyerrrr...
terliur nengok nieh...

O_O

OnlyZul said...

dah makan..memang sedap..
cuma jagung tu macam pelik sikit..macam sweetcorn pun ada..
tak pernah makan ayam sekali dengan jagung...

haslina said...

da makan da semalam....sodappppppp toasted pocket nie..

touya said...

dah makan dah haritu ... dalam dier memang ada banyak bahan

Anonymous said...

sedap noi..smpi xjemput pn noi mkn hee

..nOj.. said...

sedap ek? nk try la. dh lapo dh ni

Kie-yu said...

shedap
ai loike!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails