Followers

Monday, July 19, 2010

Spaghetti Goreng Campak-campak

Entri makanan lagik? Haha.. Biaselah, bukan selalu aku dapat masak-masak kat rumah. Time weekend je la.. Spagethi goreng campak campak. Pasal ape name dia ada campak-campak? Pasal bahan dia sume pakai campak-campak je ape yang ade dalam peti ais..huhu.

Update :

Uh tak sangka ada jugak yang mintak resepi spaghetti goreng campak-campak ini..hehe. Jadi di sini saya tepekkan resepinya :

Resepi Spaghetti Goreng Campak-campak

BAHAN-BAHAN utama
1 Biji bawang besaR
2 Batang lada merah
2 Ulas bawang putih
Beberapa ekor ikan bilis
Pasta Spiral

BAHAN CAMPAK-CAMPAK
Ayam cincang
Udang
Telur
Daun sup

CARA-CARA
1. Tumbuk segala bawang dan lada dan ikan bilis letak garam skit pastu tumis.
2. Pastu aku campak ayam yang aku cincang-cicang & udang.
3. Tambah air sket kalo kering sgt. Tunggu & kacau sampai ayam masak.
4. Pastu campak la pasta, gaul2 rata.
5. Campak telur pulak, kacau rata & kering.
6. Last aku campak daun sup bagi bau sedap..huhu

Then terhasil lah Spaghetti goreng campak-campak..hehe =)

11 comments:

sI tEDI said...

ini spaghetti ke makaroni?

Aini said...

spagethi spiral tedi =)

Melissa Mjb said...

aini, cukup lah entri makanan utk hari ni. mouthwatering dah ni. dah la tgh qada' pose ni. sobs.

nak resipi boleh? tak kire lah campak2 pon :P

ZACK ENTRY said...

makanan lagi?


untung si "abg"..hehe

red One_foren6 said...

baik2 campak 2...hehe

Aini said...

melissa : entri dah di update letak resepi..hehe =)

Kevin said...

nampak sedapnya Spaghetti Goreng Campak-campak tu..

Spaghetti Goreng Campak-campak, SATU -delivery tak?... thank you~ hahaha

dropping by from innit ~ cheers!

CikLilyPutih said...

sesangat terliur nie tau, dah lah tgh posa ganti nie

NeenaAnuar said...

cedapppp nyerrr!!!

Nabiel said...

delicious~!!
hehehe~
ske tgk name mknan nie~
cmpak2..=P

kodok hijau the ghost writer said...

bila aku tgk belog, aini ni mcm tgk rancangan jln jln cari makan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails