Followers

Tuesday, July 20, 2010

Kau Cuma Retak Seribu Tapi Hati Aku Retak Sejuta!


Geram sungguh. Baru beli. Baru pakai 3 kali sahaja. Jatuh, berderai, retak seribu. Ah kenape mesti jatuh berderai? Ikut hati nak je aku letak dalam lesung batu mak aku, tumbuk kasi hancur jadi bedak tabur. Puas..

Benci.. Kena pergi watson cari yang baru. Membazir? Boleh guna lagi kata kau? Iye.. memang boleh tapi bukan muka saje berbedak, malah segala isi dalam beg juga berbedak dek kerana kau yang retak seribu ini.

Lebur la duit aku kat Jusco petang ni.. Mesti terbeli benda2 len yang tak penting. Ah perempuan. Seminggu sampai 3 kali pergi Jusco dah tebiat ape?

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

memang frust kalo mcm ni terjadi.tak per2, simpan kat rumah.pakai masa sebelum trun gi ofiz :)

ZACK ENTRY said...

alahai, pecah yer..hehe

ila-ali said...

memang geram klu jadi mcm ni. Lebih2 lagi kalau yang mahal...memang lama kumpul duit baru dpt...tetiba jatuh berderai...meraung tak hengat jawabnya;)

kodok hijau the ghost writer said...

sebenarnya yang retak bukannya bedak tu tapi hati kau yanag retak sebab teretak tgk bedak jadi retak hahahaha

..nOj.. said...

pakai maybelline plak pasni. aku punye tu kalo tak jatuh mmg tak sah. sane jatuh sini jatuh. tp gaknye mmg struktur dia kuat kot. tak penah lak pecah ginih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails