Followers

Friday, July 2, 2010

Video Penampakan Hantu Real

Selamat pagi Jumaat kawan-kawan. Tajuk atas ni guna bahasa ape? Macam bahasa Indonesia pun ade ni...hehe. Ape saje lah kan. Pagi hari ni, nak share satu video yang aku jumpe kat facebook tadi. Yang ta kuat semangat, agak-agak memang tak boleh tidor malam kalau tengok hantu-hantu macam ni, tak payah tengok ok...



Amacam. Seram tak? Aku rasa yang paling seram hantu budak yang kat cermin tu. Seriau nak tengok cermin di buatnye lepas ni. Seram wooo....

3 comments:

ZACK ENTRY said...

mungkin betul atau mungkin tak..


tapi agak seram gak..=)

..nOj.. said...

ala ruginye. opis ni mmg xleh bukak youtube la. seram betul ke neh

Of Tr@vels, 3nvironment and bl@bl@bl@ said...

geli..seramnya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails