Followers

Tuesday, June 29, 2010

Aku Terbayang Menu Makan Malam Kat Rumah

Beta lapar ni... Cepat la pukul 6.. Tengah membayangkan lauk ape yang mak masak kat umah ye? Kalau ade sambal tumis udang dengan ikan cencaru bakar plus kuah asam sedapnye la. Tambah pulak kalau mak pergi pasar pagi tadi lepas tu terbeli durian barang sekilo dua kan.. Mak aih, kelas sungguh pencuci mulut malam ni...

Hurm kalo tak pun masak lemak cili padi siput sedut sedap jugak ni. Eh, masak pucuk ubi masak lemak pon sodap. Eh jap, kalo ade ayam goreng tepung pun best ni.. Kalau ayam goreng, makan dengan nasik panas letak kicap pun dah terangkat weh.. Tak pandang dah lauk lain Alahai..meleleh air liur...

Tapi kan, kalau hari ni mak tak pergi pasar @ kipmart, meti masak yang simple2 jek macam Sayur kubis masak air bersama telur masin @ ikan masin, sambal sardin dan tak lupa sambal belacam. Mak aih... Makan pulak dengan nasik panas kan.....

Ini tak boleh jadi.. Bersedia untuk pulang sekarang! Oh mak, tunggu kepulangan anakmu ini...


4 comments:

Kancilbiru said...

alamak...lapar gak nih...huhuhu

zaza said...

adoiii... entry ni buat aku lapar plak.. hehe

touya said...

Laaaaa rindukan masakan ibu .....

Miro Armyrule said...

lapaaaaaaaaarrrrrrrrr...ah ha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails