Followers

Monday, June 7, 2010

Best Bits of Project Alpha Season 2

Instant cash blogging yang terakhir untuk Project Alpha Season 2. Maksudnye entri terakhir pasal Project Alpha Season 2 ni la. Itu dia, setelah berapa minggu join Instant cash blogging ni, akhir nya, ini la entri penghabisannya.

Terima kasih nuffnang kerana menganjurkan Project Alpha ni. Sangat la mendatangkan faedah dan kebaikan kepada para blogger sekalian. Walaupun tidak la terlibat menjadi peserta project Alpha Seoson 2 ni, tapi tetap juga di beri peluang untuk menang dalam Instant cash blogging ni. Seronok tu. Masyuk dan masyuk.

Aku kira-kira ada la dalam 8 kali termasuk entri ini yang aku dah submit untuk instant cash blogging ni. Dan yang berjaya mendapat 200 atau 50 entri pertama tu 7 kot. Tak berapa pasti sebab dah cashout kan jadi, rekod pun dah tak ade nih..huhu Tapi yang penting masyuk jugak la..hehe. Rugi sape yang tak join kan.

Memang best la. Masa Project Alpha Season 1 aku belum bergelumang dengan dunia blogging ni dan langsung tak tahu pasal Project Alpha ape semua ni jadi aku tak tahu macam mana meriah dia. Tapi untuk yang kali ini, aku mula menjebakkan diri, join contest, join Instant cash blogging ni, memang meriah aku rasa. Masing-masing berlumba nak mengulas topik setiap minggu. Huhu..

Itu lah antara best moment dalam Project Alpha Season 2 ni bagi aku. Tak sabar nak tunggu Project Alpha Season 3 pulak..huhu.


Episod 47


Episod 48


Episod 49




Episod 50

Episod 50 video project Alpha Season 2. Special ni...

Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails