Followers

Monday, June 21, 2010

Biadap Tak Kalau Aku Kata Aku Sangat Tidak Suka Lagu Penyelamat Cinta By Aizat & Liyana Jasmay?

Ouch.. Statement jahat. Tapi serius, telinga aku tak boleh dengar la lagu tu. Sori Liyana Jasmay yang cute. Aku suka sangat tengok kau berlakon, memang superb beb. Tapi bab menyanyi aku memang tak boleh terima kot.. Aku cuba terima tapi telinga aku yang tak boleh terima. Ampun =)


Peminat Liyana Jasmay jangan la marah aku, kutuk-kutuk aku pulak. Aku peminat dia jugak ni. Minat lakonan dia yang mantap dan minat jugak dengan style die tu. Dia santek, dia bergaya dia cute. Tapi tu la.. Telinga ni tak boleh dengar la lagu tu.. Macam nak swich off je radio bila keluar lagu tu...

Ahh benci la entri tak suka tak suka ni =(

p/s : terlalu berterus terang

15 comments:

cik panadol said...

tak biadap pon...lagu tu mmg x besh!
nape la si liyana ni ngada2 nk nyanyi...berlakon je dah la....kalo sore mabeles xpe la...

hudhud said...

suara tak sedap tu satu hal, i rasa genre yang diberi untuk liyana ni hanya sesuai dgn perwatakan dia je, bukan suara dia

NorynMK said...

; owh ehh blom bkesempatan mdgr, teringin nk dgr pulekkkkk tuan punya blog, i dah follow u.. leh la tlg2 i santek kan blog i pulak kikiii

ORICS said...

aku ingin nak melamar la liyana jasmay ni.hahahah

laGenDA KodOk HijAU said...

kodok memang tak suka pon dengar suara liyana bila menyanyi... sebab tak sampai standart . maaplah pengakuan jujur

saya_arief said...

xpenah tawu pown lagu tuh wujud.
haha..

MamaIeta said...

aku rasa bukan suara dia yang tak best tapi lirik dan lagu dia yang tak best didengar. macam lagu syok sendiri je.... jangan marah Aizat dan Liyana Jasmay.... Apa2 pon aku memang peminat koorang... sempoi!

aNiS tHe BumbleBee said...

xpernah dgr lagi...kejap nk cari lagu tu..hik hik!

Nazz@Purple said...

erm nak join gak..tak suke..tak suke..tp nasib lagu dia best..sore je kurang sikit..tp dia seorang yg berani mencuba sesuatu yg baru.

Aini said...

p/s : makan ati kalau LJ baca komen korang la cik panadol, hudhud, MAMA IETA & kodok hijau..huhu...

ANG3L!CBUTT3RFLY, aNiS & saya_arief : Korang lagik hebat ek, langsung tak penah dengar..kuikuikui..

Pencacai Alim said...

LJ tu nk tes market nyanyi..mana tahu laku mcm berlakon..tapi selagi tok ti (siti nurhaliza) tak bersara, selagi tu lah ssh artis baru nk naik..

RinnAzrinah said...

liyana jasmay... kalo berlakon.. mmg tiptop...tp kalo nyanyi...erm... aku malas nak comment la... org ade duit... pepaham je laa...

Anonymous said...

klu dah tak suke x ble pakse aini!

hajarus said...

lum pernah dengar lagi lagu tu...
sker pic LJ yang 1st tu... cantik...

myQza said...

x pernah dgr nanti nak dgr!
hik hik hik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails