Followers

Tuesday, June 8, 2010

Antara Ke Langkawi Bersama Keluarga Atau Makan Meggi Sorang-sorang Kat Rumah

Tahun ni Alhamdullilah, banyak impian aku tercapai satu persatu. Pernah teringin sangat nak ke Cameron Highland, akhirnya dapat jugak menjejakkan kaki ke sana walaupun sekejap. Next, Langkawi... Hampir tercapai... Tapi risiko untuk tidak tercapai juga besar.

Pasal ape? Risiko ape? Macam ni, pendek cerita, bulan lepas aku dah amik cuti banyak gila babas dah ni. 4 hari okeh. Tapi bukan mintak cuti untuk bersuka ria., jauh lagi cuti-cuti Malaysaia, semua pasal urusan penting iaitu test JPJ ngan interview. Then nak ke langkawi ni kena minta cuti hari Jumaat sebab nak bertolak khamis malam. Terpaksa okeh, Ini family day, sewa satu bas pergi ramai-ramai. Jadik mane la boleh nak ikut kepala aku sorang jek.

Ate? Aku rasa macam susah je nak dapat cuti kali ni. Ye la, Musim cuti sekolah ni, bukan setakat aku, staff laen pun sume tengah beratur nak tunggu cuti diorang approve. Alahai... Aku dapat membayangkan kalao cuti aku tak di approvekan comfirm aku akan tinggal sesorang kat umah hujung minggu ni sementare family aku bergumbira kat Langkawi nun... Makan meggi sorang-sorang. Nak best sikit call mcdelivery.. Makan sorang-sorang..
Alahai... alahai..

p/s : To my dear friend Maisarah, kang kalo aku tak dapek pegi Langkawi, ko teman aku makan megi kat umah yep.. sob..sob.. =(

5 comments:

myQza said...

buat keputisan ygtidak menghampaka semua pihak :)

Neo_matrixzz said...

jom makan megi dirumah.

Mr. Asada said...

hahahahaha.. kesian giler.. takpe.. hope dapat la cuti u yer.. hihi :P

kalau tak dapat, mmg belum rezeki la nk g langkawi tu kali ni. hihi (^^,)

NUNU EERA said...

turut bersimpati..

Aini said...

update : akhirnya dapt ke langkawi... tapi tiada lagi cuti sebelum hari raya puasa =(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails