Followers

Thursday, June 3, 2010

Lagenda Budak Setan - Tiada sabar Mahu Ke Wayang


Yeah khamis sudah... 3 Jun sudah... Huyea huyea.. Mari serbu panggung tengok cerita Lagenda Budak Setan. Rasanye filem Lagenda budak syaitoooon ni memang best lah. Selain ade Lisa Surihani yang sangat cun tu, sinopsis cerita lagenda budak setan yang aku baca pun sangat menarik minat dan perhatian.

Selain Lisa Surihani, aku suka si Que Haidar tu. Que pun ade berlakon dalam filem lagenda budak setan ni kan. walaupun watak dia jahat dalam cerita ni, tapi aku tetap nak suka jugak sebab dia berlakon memang best dan super duper best! Farid Kamil? No komen....haha =)


6 comments:

Nurhidayah Shamsury said...

sy pun nk tgk..tp mggu dpn..coz mgu ni agak bz..msti besh kan..jgn lupe bwk tisu sbb ahadiat akshah pun nagis tgk cite ni

dayah aziz said...

em....tak sabar jugak...
tapi takde geng la nak g tgk wayang...=(

Tcr Ain said...

<--tunggu vcd keluar ajelah

Fifi Rahmat said...

terikat dgn perintah bkurung 3 mgu. sbb kulit dah tanned. tp teruja nk tgk prince of persia dgn lagenda budak setan. klu hujan lebat, kompom i keluar rumah. selagi nmpak matahari, selg tu la i nekad nk duduk umah. hahaha

..nOj.. said...

yg rambut dendan dendan tu farid kamil ke? kemasnye rambut dia. lawo sgt

PENSIL KAYU said...

Jom hujung minggu ni kita pi ramai-ramai....The curve

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails