Followers

Wednesday, June 16, 2010

Hari Terakhir Di Langkawi

Baiklah, sekarang sampai lah ke entri terakhir pasal percutian 3 hari 2 malam aku kat Langkawi ni. Sebelum naik feri untuk balik ke jeti Kuala Perlis, kitorang pun berjalan lah ke dataran helang ni. Dekat je dengan jeti Kuah Langkawi, jalan kaki jek. So layan je la gambar- gambar ni yek... =)


Yeah akhirnya sampai jua ke Langkawi.. Yihaaaaaaa!

Kecilnye aku..haha..

Abaikan model-model tak berbayar kat atas tu.. Sibuk interframe sama

Last... L A N G K A W I


Kesimpulan percutian ke Langkawi ni sangat seronok la... Aku suka pulau, aku suka naik bot, suka feri. Buat aku rasa tenang jek. Tapi sedikit terkilan la tak dapat naik cable car.. Bukan sikit terkilan, tapi sangat-sangat terkilan kot..huhu

Next time rasa nak pergi lagi Langkawi ni. Tapi nak pergi tima bukan cuti sekolah atau cuti umum kot.. Nak lebih selesa dan yang pasti nak pastikan dapat naik cable car tu jugak! Hehe.. Bye-bye Langkawi.. Tempat yang best... Wish can be there again...

8 comments:

Adam said...

sya pun pg gak langkawi tuh.heheheh

laGenDA KodOk HijAU said...

langkawi.. mmg bes.. sbb .. ada awek lama kat sana.. hahahahah..

aku rasa muka helang tu ngan kau macam seiras lak hahahah jgn mare?

Kie-yu said...

dah lama tak g langkawi
mesti dah bnyk perubahan kn
bajet pun mst dah tak sama mcm dulu~

EYANG RESI 313 said...

nice post dan gambarbya cantik-cantik.

Afeeqa said...

waaa. bestnya dh dpt begambar dgn burung helang tu. sy belum pernah pegi sana lg. :(

shira yanwizan said...

wah bestnye g langkawi,, jejak kaki ke sane pn x g..=(

Kujie said...

Lama tak pergi Langkawi...hidup lagi burung tu..hehehe

Eliss said...

lama sungguh tak jejak kaki kat langkawi.dulu pernah belajar kat sana.hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails