Followers

Tuesday, June 15, 2010

Ini Bukan Blog Lucah-lucah

Terkejut beruk den bukak nuffnang pagi-pagi buta tadi nampak ade keyword gambar-gambar lucah artis malaysia sangkut kat blog ni. Haishh.. blog ni suci lagi bersih.. Tak de lucah-lucah okeh. Gambar semua sopan-sopan belaka..

Paling - paling seksi pun gambar kucing tak berbaju jek ade.. Nak tengok? Kat sini ade, kat sini pun ade. Yang ni pulak seksi dan comel. Dan jangan lupa tengok yang ni, pasti kau terharu.


5 comments:

sI tEDI said...

macam2 ada!

hajarus said...

camne la leh tersesat keyword tu agaknyer yer.... hehehe...

mytrajet74 said...

kadang2 tu cuma publisiti jer..

fyzul MP said...

Kes terpencil nie..

fiD said...

huhuh... samela, blog kite lagi setiap hari taw...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails