Followers

Thursday, June 3, 2010

Saye Tidak Boros, Saye Cuma Mahu Sepasang Kasut dan Sebuah Beg Baru Sahaje


Ye saya bukannye boros. Saye cuma mau sepasang wedge sandal yang simple, selesa dan cantik beserta sebuah beg santai yang sesuai yang buleh saya bawa ke mana-mana. Berkenan dengan wedges yang kaler oren di atas tu.. Cantek kan?

Ye yang ini juga sangat santek... Ye aku suka design yang macam ni. terbuka kat depan dan belakang. Selesa ni kalau pakai. Tapi ketinggian wedges ni harus dikurangkan la oleh kerana aku sudah sedia tinggi dan gemok. Nanti tenggelam pulak orang yang jalan sebelah aku nanti.

Tengok ni, patern yang sama, design je lain. memang berkenan dengan patern macam ni la.. Simple dan selesa. Santai gitu.. Lalalalala~ <---- menaip sambil berangan pejam-pejam mata lagik =)



Ok next.............. Bucket bag.. Dulu tak berkenan langsung ngan beg cam ni. Rasa macam pernah nampak mak aku pakai masa zaman dia muda remaja dulu..haha. Tapi sekarang, nampak cantek pulak tengok orang pakai. Betul la, sekarang memang trend bag macam ni dah naek semula... Aku pun dah terbekenan dah..haha.





Ni pun santek. lagi satu bestnye beg cam ni, buleh sumbat macam-macam. Sebab ruang dia besar. Payung, botol air, segala mak nenek boleh sumbat. Lagi-lagi kalao nak berjalan jauh kan, hambik, dengan botol shampoo pun ko boleh sumbat yek..haha

Ye saya memang tidak boros. Saya akan pastikan hujung minggu ni saya cari yang harga patut dan murah sahaje. Saye janji pada diri saye sendirik!

10 comments:

..nOj.. said...

skang ni kegilaan wedge plak kot. maka aku harus sambar satu. hehehe. pastu beg bucket tu kan, akak siap mimpi2 lg bwk beg tu. mmg dh petanda suh beli dh tu. hahaha

daiaziz said...

lawa sgt kasut2 itu...
beg jugak...
takpe2...bli..
utk kpuasan diri..=p

sue said...

wah canteknyer kasut wedges tu.. tp yg menambat hatiku wedges coklat tu.. hehehe

Anonymous said...

a walk to remember

weiiii cantik giler seme kasut2 neh

uwaaaaaaaaaaa

nazihahisa said...

wedges yg biru itu lawaaaaaaaaaa

Iylia said...

cantiknye wedges2 tu :)

sila beli utk kepuasan ati sendri!!

Jom Baca blog ni: Dunia Baru Reunion

BIONIC WOMEN said...

wedges coklat tu brand aper ek..sangat berkenan

myQza said...

kaki aku tak muekkk pakai kasut cenggitu. ekekkeke

Didi Nadhirah said...

i like the orange colour 2

ZACK ENTRY said...

wah!kasut jengket2 lah..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails