Followers

Monday, June 28, 2010

Tips Cinta - Lelaki, Ko Jangan Buat Macam Ni Boleh Tak?

Bila gf mengadu benda yang remeh temeh contohnya sakit kaki akibat terover excited berjalan kat shopping complex selama 5 jam, kau kata padan muka, tanggung la sendrik. Sendrik cari penyakit, sendri tanggung, tak payah nak mengada-ngada. - Kalau perempuan tak boleh nak mengada-ngada dengan kau, kau jangan terkejut pulak bila tengok perempuan kau mengada-ngada dengan lelaki lain nanti.

Bila dah 5 tahun bercinta, tiba masa si gf ajak kau kahwin. Kau pulak jawab tak nak. Belum puas hidup bujang, tak puas enjoy, nanti dah kahwin tak boleh itu ini. - Tolong beri jawapan yang sedap di dengar boleh tak? Contohnye belum cukup persediaan untuk menjadi suami yang terbaik untuk perempuan ke ape ke kan. Tak payah la tunjuk yang kau tu kaki enjoy.

Bila perempuan ajak kau kahwin, bukan main alasan kau. Tapi bila ajak perempuan dating, pegang tangan, pegang itu ini macam orang dah kahwin kau bagi alasan tak ape, kita kan akan jadi suami isteri jugak nanti. - Kau sila pergi mati. Aku rasa nak takik - takik leher lelaki yang bagi statement ini. Please laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bila perempuan tu dengan berbunga-bunga hatinya menghadiahkan sesuatu pada kau dan hadiah tu ternyata tidak menepati citarasa kau tanpa di ketahui perempuan itu, kau tuduh perempuan tu sengaja nak menyakitkan hati kau dengan hadiahnya. - Cakap terima kasih dan simpan sahaje sudah lah. Kenapa nak pecahkan hati yang sedang berbunga riang?

Hoi tips cinta pagi-pagi Isnin apekehal? Haha...

p/s : Malam tadi dapat mesej dari kawan baik, Rabiatul Adawiyah Mohd Aris. "Makcik, aku nikah bulan 11 ni. Majlis 20 hb 11". Tahniah biah & Rahmat. Gado-gado pun kahwin jugak korang =)


8 comments:

s h a f i q h a s h i m _____ said...

hehhe :P tips cinta untuk lelaki :P

..nOj.. said...

heheh tu blum kawen tu. nanti dh kawen lg mcm2 alasan kaum lelaki. huhuh

s h a f i q h a s h i m _____ said...

hehehe :P perrhh! tajam maksudnye XD

|Ihsan| said...

hahaha... menusuk kalbu btol!

touya said...

aku tak ..aku lelaki yang baik . So saper nak kapel ngan aku call 012-3456789

Asfan Ash said...

buduh touya ni bg nombor enset

touya said...

Arc - muahahahahaha promo weh promo ....

Aini said...

touya : nak promo @ iklan kat blog ni seminggu singgit k..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails