Followers

Wednesday, January 27, 2010

Aku Mahu Jongkong Emas Bernilai RM 88,888 Dari Mister Potato


Sedang berjalan-jalan ke blog Hanis Zalikha, tertarik pada satu iklan nuffnang, apa lagi, automatik klik la kat iklan Peraduan Senang Menang Emas Jaminan Hadiah Melebihi Rm 200 000. Peh gempak tak gempak. Menang kalah belakang kira, janji cuba nasib dulu.

Cara dia macam ni. Peserta perlu kira jumlah keseluruhan berat Mister Potato, Ortega, 3 Mariachi dan 100 biji kentang. Klu-klu telah diberi kat website peraduan Mister Potato. Huhu agak mencabar jugak. Ingatkan macam pertandingan kira kacang dalam botol je. Rupanya memerlukan skill mengira dan pemahaman yang baik juga ni kalau betul-betul nak menang. Okeh berikut adalah mereka-mereka yang perlu di teka berat mereka. Jumlah berat kesemua mereka ni perlu dijumlahkan sebagi jawapan akhir.

1. Mister Potato - Pembuka empayar snek kentang

2. Ortega - Pengurus empayar snek kentang

3. Mariachi - duta gembira bagi snek kentang

4. 100 biji kentang

Peraduan ni nampak mudah sebab cuma perlu beli snek mister potato kat dalam tu ade kad yang mengandungi kod unik. Kod unik tu kita sms kan beserta jawapan kita nanti. Okeh aku nak try..huhu.. Hadiah lumayan tu, rugi tak try.. Bak kata Hanis Zalikha, hadiah jongkong emas tu boleh buat bayar hutang PTPTN...haha =)

7 comments:

ezzati said...

berbaloi2 adiah

Badak Comel said...

wow!!!
88888
manyak nye lapan!!!

Tn.Punya said...

wah byk bagus ni..leh cuba

zella said...

no 8...
no ong tu...
gud luck!
;)

~ ReD ~ said...

gud lux;)

Redbloodsnow said...

perhhhh....terus jd mata duitan tgk hadiah die tuh...hehe :P

..nOj.. said...

adiah mmg best. tp ntah brape kilo la diorg tu seme ek. xreti la nk teka2 ni. tp nk adiah. camne tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails