Followers

Tuesday, January 12, 2010

Haa Hantu AJL..

Perhatikan entiti putih dekat atas huruf 'b' kedua pada watermark klubbkidd.com

Ok ini entri cerita pasal kisah seram yang berlaku masa AJL 24 hari tu. Bukan cerita pasal keputusan AJL yang dah diketahu,atau pun Betty Benaffy yang hot masa red carpet AJL ok =).

Terkejut beruk aku baca entri pasal kemunculan entiti putih bergayut atas atas pentas AJL 24 . Sumber cerita ni dari klubbkidd.com. Alkisahnya dia telah snap gambar yang mana ada penampakan satu entiti putih dekat atas pentas AJL masa Aizat sedang buat persembahan lagu Kau Aku. Mula-mula diorang ingat tu adalah penari untuk persembahan Faizal Tahir tapi bila dikaji-kaji, memang entiti tu bukan penari Faizal Tahir.

"Tempat itu terlalu jauh kedepan, memandangkan dia da keluar zon pentas, dan tidak ada staff production yang akan ke sana sebab tak ada kena mengena atau fungsi. On top of that - orang production akan pakai warna hitam sahaja."

Kasi zoom sikit

Ya warna hitam ye kawan-kawan, bukan warna putih macam dalam gambar tu. Okeh, tak nak cerita lebih-lebih sebab suda terasa seram lain macam.. Nak tau info lagi lanjut, sila baca kat sini. Weeeeeeeeeee.... =)

4 comments:

adiwarnatasya said...

Betui ker nie???
Tetiba jadik seram plak...

Farah Husin said...

yeke...flash kot

Ema Razali said...

betul ke ni ?? seram pulakk rasanya !

myQza said...

ada baca kat beautifulnara tadi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails